Karşıyaka'da hareketli günler yaşanıyor. Yeni yönetim bir yandan idari engelleri aşarken diğer yandan sahaya odaklanıyor. Kulüp, geçen sezon sergilediği performansla dikkat çeken Erhan Öztürk’ü kadroda tutarak transfer dönemini resmen açtı.

Sahada ilk imza atıldı
Karşıyaka yönetimi, orta saha oyuncusu Erhan Öztürk ile 2026-2027 sezonu sonuna kadar yeni bir sözleşme imzaladı. Geçen sezon bahis soruşturması nedeniyle 3 ay sahalardan uzak kalmasına rağmen 21 maçta 5 gol ve 12 asistlik performans sergileyen oyuncu, takımın önemli kozlarından biri olmaya devam edecek. Sözleşmeye göre oyuncunun 2 milyon TL karşılığında serbest kalma maddesi bulunuyor.

Yönetim krizi geride kaldı
Kulübün 11 Haziran’da seçilen Yiğit Tusder başkanlığındaki yeni yönetimi, idari yetki karmaşasını çözdü. Bir yöneticinin geçmişteki adli sicil kaydı nedeniyle yaşanan yetki sorunu, kaydın zaman aşımına uğramasıyla aşıldı. Yönetim artık kulüp adına resmi işlemleri yürütebiliyor.

Salon tartışması ve yeni proje
Karşıyaka Belediyesi'nin 21 yıldır kullanılan spor salonu için kira ve yüksek işletme giderleri talep etmesi taraftarları ayağa kaldırdı. Tepkiler sürerken, kulüp yönetimi Mavişehir'de dev bir tesis projesini gündeme aldı. İçinde 4 futbol sahası ve 6 spor salonu barındıran proje, 4 bin altyapı öğrencisine ev sahipliği yapmayı hedefliyor. Taraftarlar ise kulübün elindeki tesislerin korunmasını bekliyor.
