Havadis | İzmir | Karşıyaka yeni sezon için düğmeye bastı

Karşıyaka yeni sezon için düğmeye bastı

Karşıyaka yönetimi kadroyu şekillendirmek için iç transfer görüşmelerine başlıyor. Takım eksik bölgelere yapılacak takviyelerle güçlenecek.

Karşıyaka yönetimi kadroyu şekillendirmek için iç transfer görüşmelerine başlıyor. Takım eksik bölgelere yapılacak takviyelerle güçlenecek.

Karşıyaka yeni sezon için düğmeye bastı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

TFF 3. Lig’de mücadele eden Karşıyaka, yeni sezon öncesi kadro planlamasını hızlandırdı. Teknik direktör Burhanettin Basatemür ile anlaşan yönetim, önce mevcut oyuncularla masaya oturacak.

İç transferde kritik görüşmeler

Yönetim yarın Çiğli Selçuk Yaşar Tesisleri’nde Ömer Faruk Sezgin, Mücahit Aslan ve Alpay Eroğlu ile bir araya gelecek. Teknik heyet, bu oyuncuların takımda kalmasını istiyor. Ayrıca Erhan Öztürk ile de özel bir görüşme yapılacak. Öte yandan yaş sınırı kuralı nedeniyle kaleci Tunay ve orta saha oyuncusu Tolga ile yollar ayrılabilir.

Yeni oyuncular yolda

Teknik ekip, takımın iskeletini korumayı hedeflerken dış transfer için de rotasını çizdi. Yönetim, sol bek, sol kanat, kaleci ve ofansif orta saha pozisyonlarına yeni isimler katmayı planlıyor. Karşıyaka, Temmuz ayı başına kadar kadro kurma çalışmalarını büyük ölçüde bitirmeyi hedefliyor. Taraftarlar, yapılacak bu takviyelerin ligdeki başarıyı doğrudan etkileyeceğini biliyor. Yönetim, hedefteki oyuncularla görüşmelerini sessizce sürdürüyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız