TFF 3. Lig’de mücadele eden Karşıyaka, yeni sezon öncesi kadro planlamasını hızlandırdı. Teknik direktör Burhanettin Basatemür ile anlaşan yönetim, önce mevcut oyuncularla masaya oturacak.
İç transferde kritik görüşmeler
Yönetim yarın Çiğli Selçuk Yaşar Tesisleri’nde Ömer Faruk Sezgin, Mücahit Aslan ve Alpay Eroğlu ile bir araya gelecek. Teknik heyet, bu oyuncuların takımda kalmasını istiyor. Ayrıca Erhan Öztürk ile de özel bir görüşme yapılacak. Öte yandan yaş sınırı kuralı nedeniyle kaleci Tunay ve orta saha oyuncusu Tolga ile yollar ayrılabilir.
Yeni oyuncular yolda
Teknik ekip, takımın iskeletini korumayı hedeflerken dış transfer için de rotasını çizdi. Yönetim, sol bek, sol kanat, kaleci ve ofansif orta saha pozisyonlarına yeni isimler katmayı planlıyor. Karşıyaka, Temmuz ayı başına kadar kadro kurma çalışmalarını büyük ölçüde bitirmeyi hedefliyor. Taraftarlar, yapılacak bu takviyelerin ligdeki başarıyı doğrudan etkileyeceğini biliyor. Yönetim, hedefteki oyuncularla görüşmelerini sessizce sürdürüyor.