Havadis | Kahramanmaraş | Kahramanmaraş’ta deprem sonrası kurulan mahalleye 18 milyonluk asfalt yatırımı

Kahramanmaraş’ta deprem sonrası kurulan mahalleye 18 milyonluk asfalt yatırımı

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, Azerbaycan Mahallesi’ndeki ana yolları asfaltladı. Yeni yollar hem mahallelinin hem de trafiğin yükünü hafifletecek.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, Azerbaycan Mahallesi’ndeki ana yolları asfaltladı. Yeni yollar hem mahallelinin hem de trafiğin yükünü hafifletecek.

Kahramanmaraş’ta deprem sonrası kurulan mahalleye 18 milyonluk asfalt yatırımı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kahramanmaraşlılar 6 Şubat depremlerinin ardından kurulan yeni yerleşim alanlarında hayatı normale döndürmeye çalışıyor. Büyükşehir Belediyesi, bu yeni bölgelerden biri olan Azerbaycan Mahallesi’nde ulaşım sorununu çözmek için düğmeye bastı. Mahalledeki 3 ana cadde artık daha güvenli ve konforlu bir sürüş sunuyor.

Modern yolların sağladığı konfor

Ekipler, toplamda 2 kilometreyi aşan üç ana arteri yeniledi. Çalışmalar için 5 bin ton sıcak asfalt serildi ve yaklaşık 18 milyon liralık bir bütçe kullanıldı. Bu yatırım, sadece mahalle sakinlerinin yol kalitesini artırmakla kalmıyor, aynı zamanda bölgedeki ulaşım güvenliğini de üst seviyeye taşıyor.

Şehir trafiğine yeni alternatif

Yenilenen yolların devreye girmesiyle birlikte şehir merkezindeki Azerbaycan Bulvarı üzerindeki yükün de azalması bekleniyor. Yeni arterler, yoğun saatlerde araçlara alternatif bir güzergâh oluşturacak. Böylece hem mahalle içindeki ulaşım hem de genel şehir içi trafik akışı daha kesintisiz bir hale gelecek.

Peki bu çalışmalar senin günlük hayatını nasıl etkiler? Eğer şehir merkezinde araç kullanıyorsan, artık trafiğe takılmadan geçebileceğin yeni ve rahat bir alternatifin var. Belediye, yeni yerleşim alanlarındaki altyapıyı tamamladıkça benzer yatırımların diğer bölgelere de yayılıp yayılmayacağını zaman gösterecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız