Havadis | Karabük | Karabük minibüslerinde temizlik ve nezaket dönemi başladı

Karabük minibüslerinde temizlik ve nezaket dönemi başladı

Karabük Belediyesi, şehir içi minibüslerde denetimlere başladı. Sürücülerden yolculara karşı daha güler yüzlü ve temiz olmaları isteniyor.

Karabük Belediyesi, şehir içi minibüslerde denetimlere başladı. Sürücülerden yolculara karşı daha güler yüzlü ve temiz olmaları isteniyor.

Karabük minibüslerinde temizlik ve nezaket dönemi başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Karabük’te her gün kullandığın minibüslerin standartları değişiyor. Belediye ekipleri, toplu taşıma araçlarında hem hijyen hem de iletişim kurallarını hatırlatmak için sahaya indi.

Denetimlerin amacı ne

Zabıta ekipleri, kentteki tüm minibüsleri tek tek kontrol ediyor. Sadece araçların temizliği değil, şoförlerin kılık kıyafeti ve yolcularla kurduğu iletişim de mercek altında. Belediye, bu çalışmayla ulaşımda daha kaliteli bir ortam yaratmayı hedefliyor.

Sürücülerden ne bekleniyor

Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, bu denetimlerin temel amacının ceza kesmek değil, nezaket kültürünü yerleştirmek olduğunu söyledi. Senden de beklentileri; minibüslerin temiz olması ve yolcuların güler yüzle karşılanması. Belediye, bu kontrolleri önümüzdeki günlerde de düzenli aralıklarla yapmaya devam edecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız