Arpaçay’da yaklaşık üç yıldır görev yapan Kaymakam Muhammed Burak Akköz, ilçedeki görev süresinin dolması nedeniyle veda turlarına başladı. Akköz, ilçede görev yaptığı süre boyunca uyum içinde çalıştığı kurum amirleri ve personellerle tek tek vedalaştı.
İlçe için yapılan çalışmalar
Kaymakam Akköz, ilçedeki hizmetlerin tüm kurumların ortak çabasıyla hayata geçtiğini vurguladı. Görev süresi boyunca personelin gösterdiği gayretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Akköz, birlikte çalıştığı mesai arkadaşlarına emekleri için teşekkür etti.
Yeni dönem beklentisi
Kurum amirleri de Kaymakam Akköz’e ilçeye sunduğu katkılardan ötürü teşekkürlerini iletti. Arpaçay’dan ayrılmaya hazırlanan Akköz’e yeni görev yerinde başarı dileyen ekip, vedalaşarak süreci tamamladı. Akköz'ün önümüzdeki günlerde yeni görevine başlaması bekleniyor.