Arpaçay'da üç yıla yaklaşan görev süresini tamamlayan Kaymakam Muhammed Burak Akköz için veda vakti geldi. Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle Bingöl'ün Genç ilçesine atanan Akköz, düzenlenen özel bir programla ilçe sakinleri ve çalışma arkadaşlarıyla vedalaştı.
İlçeye veda zamanı
Kaymakamlık ve muhtarların iş birliğiyle organize edilen yemekte, üç yıllık çalışma süreci ve ilçeye kazandırılan hizmetler konuşuldu. Programa belediye başkanı, savcılar, siyasi parti temsilcileri, şehit aileleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Akköz, görev süresince vatandaş odaklı bir yönetim anlayışıyla çalıştıklarını belirterek, Arpaçay halkından helallik istedi.
Yeni bir dönem başlıyor
Veda gecesinde Arpaçay Belediye Başkanı Zeki Elma, belediye meclisi kararıyla Akköz'e "Fahri Hemşehrilik Beratı" takdim etti. Aşıkların atışmaları ve Kafkas oyunlarıyla renklenen gece, hatıra fotoğraflarıyla sona erdi. Kaymakam Akköz artık Bingöl'de yeni görevine başlamaya hazırlanırken, Arpaçay'daki hizmetleri geride hoş bir seda olarak kaldı.