Kastamonu Gazi Stadyumu, bugün 23. dönem mezuniyetine ev sahipliği yaptı. Eğitimlerini başarıyla tamamlayan 479 polis adayı, ailelerinin gururlu bakışları altında mesleğe ilk adımı attı.
Mezuniyet töreni ve yemin
Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. Dönem birincisi Gökhan Eser yaş kütüğüne plaket çakarken, okul müdürü Mehmet Yüksel mezunlara seslendi. Yüksel, öğrencilerin sadece akademik bilgiyle değil, disiplin ve ahlaki değerlerle donatıldığını vurguladı. Ardından 479 aday hep bir ağızdan yemin ederek Türk Polis Teşkilatı’na katıldı.
Sahadaki yeni güç
Kastamonu Valisi Meftun Dallı, mezunlara hukuk ve vicdan vurgusu yaptı. Genç polislerin üniformalarıyla adaleti temsil edeceklerini hatırlatan Dallı, suçla mücadelede kararlı bir duruş beklediklerini belirtti. Duaların ardından keplerini havaya fırlatan yeni polisler, önümüzdeki günlerde Türkiye’nin farklı noktalarındaki görev yerlerine dağılacak. Bu genç polislerin göreve başlaması, sahada görev yapan emniyet gücünün elini güçlendirecek.