Havadis | Kastamonu | Kastamonu'da kavşak kazası 4 kişi hastaneye kaldırıldı

Kastamonu'da kavşak kazası 4 kişi hastaneye kaldırıldı

Kastamonu'da iki otomobil kavşakta çarpıştı. Kazada yaralanan 4 kişi tedavi altına alındı.

Kastamonu'da iki otomobil kavşakta çarpıştı. Kazada yaralanan 4 kişi tedavi altına alındı.

Kastamonu'da kavşak kazası 4 kişi hastaneye kaldırıldı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kastamonu Kuzeykent Mahallesi'nde akşam saatlerinde yaşanan trafik kazası bölgedeki trafiği kısa süreliğine kilitledi. İki aracın karıştığı çarpışma sonrası araçlardan biri savrularak refüje çıktı.

Kaza nasıl gerçekleşti

57. Alay Caddesi'ndeki kavşakta Furkan Y.'nin kullandığı otomobil ile Neslihan K. yönetimindeki araç çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle direksiyon hakimiyetini kaybeden sürücü, önce kaldırıma çarptı ardından refüje çıkarak durabildi. Kazada iki sürücüyle birlikte Ahmet K. ve Ecrin K. yaralandı.

Hastaneye sevk edildiler

Olay yerine ulaşan sağlık ekipleri ilk müdahaleyi yaptıktan sonra yaralıları Kastamonu Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürdü. Polis ekipleri kavşakta inceleme yaparken kazanın kesin nedeni yapılacak teknik inceleme sonrası netleşecek. Şehir içindeki kavşaklarda dikkatli seyretmek, benzer kazaların önüne geçmek için kritik önem taşıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız