Hacılar’da eğitim-öğretim yılı sona erdi ve öğrenciler karnelerini alarak yaz tatiline girdi. İlçe protokolü, İstiklal İlkokulu’nda düzenlenen törenle karne heyecanını öğrencilerle paylaştı.
Başkan öğrencilere karnelerini dağıttı
Belediye Başkanı Bilal Özdoğan, Kaymakam Cüneyt Caner ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Hacı Erdoğan ile sınıfları gezdi. Özdoğan, öğrencilere karnelerini verirken tatili verimli değerlendirmeleri ve bol bol kitap okumaları için tavsiyelerde bulundu.
Eğitim desteği sürecek mesajı verildi
Başkan Özdoğan, çocukların yüzündeki gülümsemenin en büyük motivasyonları olduğunu belirtti. Hacılar Belediyesi olarak eğitime verdikleri desteğin yeni dönemde de artarak devam edeceğini vurguladı. Öğretmenlerin ve ailelerin yıl boyu süren özverisine teşekkür eden başkan, öğrencilerle hatıra fotoğrafı çektirerek günü noktaladı.