Kayseri’nin ulaşım ağını genişletmek isteyen Melikgazi Belediyesi, ilçedeki 58 mahallede yürüttüğü çalışmalara bir yenisini daha ekledi. Ekipler, özellikle yoğun saatlerde tıkanan trafiği çözmek için yeni bir ana arter açıyor.
Yeni yolun güzergahı belirlendi
Komando Caddesi'ni Hisarcık, Kıranardı ve Mehmet Özhaseki Bulvarı ile birleştirecek olan yol, tam 25 metre genişliğinde tasarlandı. Proje tamamlandığında sürücüler için alternatif ve hızlı bir ulaşım hattı devreye girecek. Bölgedeki kamulaştırma süreçlerinde sona gelinirken, yolun toplam uzunluğu 4 kilometreye ulaşıyor.
Sürücüleri ne bekliyor
Melikgazi Belediye Başkanı Mustafa Palancıoğlu, bölgenin büyük bir dönüşüm geçirdiğini belirtti. Çalışmalar kapsamında zemine bin kamyon dolgu malzemesi serildi. Kış şartlarına rağmen hummalı bir tempoyla ilerleyen inşaat bittiğinde, özellikle sabah ve akşam saatlerinde yaşanan trafik yoğunluğunun azalması hedefleniyor. Yol açıldığında bölge halkı daha konforlu bir ulaşıma kavuşacak.