Kayseri'de eğitim yılı resmi törenlerle noktalandı. Osman Ulubaş Köşk Anadolu Lisesi'nde bir araya gelen protokol üyeleri, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.
KARNE GÜNÜ DETAYLARI
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç ve beraberindeki heyet, öğrencilerle bir araya geldi. Başkan Büyükkılıç, gençleri bilimle ve teknolojiyle iç içe yetiştirmeyi hedeflediklerini vurguladı. Yaz dönemi için KAYMEK kurslarını işaret eden Büyükkılıç, öğrencilere hem dinlenmeleri hem de kendilerini geliştirmeleri tavsiyesinde bulundu.
TATİL SÜRECİ VE BEKLENTİLER
Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, 1100 okulda eğitim gören tüm öğrencileri tebrik etti. Eğitim yılının kazasız geçtiğini belirten Türköz, öğrencilerin akademik başarının yanında spor ve sanatla uğraşarak vakitlerini verimli değerlendirmelerini istedi. Velilere teşekkür eden yetkililer, eğitim camiasının yeni döneme hazırlıklarına devam edeceğini belirtti. Şimdi milyonlarca öğrenci için 3 aylık dinlenme süreci başlıyor.