Havadis | Kayseri | Kayseri'de 320 bin öğrenci karnesini aldı

Kayseri'de 320 bin öğrenci karnesini aldı

Kayseri'de 2025-2026 eğitim dönemi sona erdi. Şehir genelindeki 320 bin öğrenci bugün yaz tatiline başladı.

Kayseri'de 2025-2026 eğitim dönemi sona erdi. Şehir genelindeki 320 bin öğrenci bugün yaz tatiline başladı.

Kayseri'de 320 bin öğrenci karnesini aldı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kayseri'de eğitim yılı resmi törenlerle noktalandı. Osman Ulubaş Köşk Anadolu Lisesi'nde bir araya gelen protokol üyeleri, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.

KARNE GÜNÜ DETAYLARI

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç ve beraberindeki heyet, öğrencilerle bir araya geldi. Başkan Büyükkılıç, gençleri bilimle ve teknolojiyle iç içe yetiştirmeyi hedeflediklerini vurguladı. Yaz dönemi için KAYMEK kurslarını işaret eden Büyükkılıç, öğrencilere hem dinlenmeleri hem de kendilerini geliştirmeleri tavsiyesinde bulundu.

TATİL SÜRECİ VE BEKLENTİLER

Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, 1100 okulda eğitim gören tüm öğrencileri tebrik etti. Eğitim yılının kazasız geçtiğini belirten Türköz, öğrencilerin akademik başarının yanında spor ve sanatla uğraşarak vakitlerini verimli değerlendirmelerini istedi. Velilere teşekkür eden yetkililer, eğitim camiasının yeni döneme hazırlıklarına devam edeceğini belirtti. Şimdi milyonlarca öğrenci için 3 aylık dinlenme süreci başlıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız