Havadis | Kayseri | Kayseri’de 800 çocuk uçurtmalarla bağımlılığa karşı gökyüzüne çıktı

Kayseri’de 800 çocuk uçurtmalarla bağımlılığa karşı gökyüzüne çıktı

Kayseri’de düzenlenen etkinlikte öğrenciler, dijital bağımlılığa karşı uçurtma uçurdu. Milli Eğitim, çocukları ekranlardan uzaklaştırmayı hedefliyor.

Kayseri’de düzenlenen etkinlikte öğrenciler, dijital bağımlılığa karşı uçurtma uçurdu. Milli Eğitim, çocukları ekranlardan uzaklaştırmayı hedefliyor.

Kayseri’de 800 çocuk uçurtmalarla bağımlılığa karşı gökyüzüne çıktı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kayseri’de okulların kapanmasına sayılı günler kala, öğrenciler Millet Bahçesi’nde buluştu. Yeşilay ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü, "Uçurtmanı Göğe, Bağımlılığı Geride Bırak" sloganıyla bu yıl üçüncüsü yapılan etkinlikte bir araya geldi. Yaklaşık 800 öğrenci, dijital dünyadan uzaklaşıp açık havada keyifli vakit geçirdi.

Bağımlılığa karşı oyun ve etkinlik

İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen, çocukların ekran bağımlılığından korunması gerektiğini vurguladı. Dijitalleşmenin çocuklar üzerinde yarattığı yalnızlaşmaya dikkat çeken Esen, çocukların oyunla öğrenmesi için parkların ve açık alanların önemli olduğunu belirtti. Etkinlik, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından ilan edilen "Etkinlik Haftası" kapsamında gerçekleştirildi.

Gelecek yıllara taşınan gelenek

Müdür Esen, bu tür organizasyonların sadece bir eğlence değil, bir farkındalık projesi olduğunu ifade etti. Çocukları esaret altına alan her türlü zararlı alışkanlıktan korumayı hedeflediklerini belirten Esen, bu etkinliği önümüzdeki yıllarda çok daha geniş katılımlarla sürdürmeyi planladıklarını söyledi. Yeşilay tarafından ücretsiz dağıtılan uçurtmalarla öğrenciler, tatil öncesi moral depoladı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız