Kayseri futbol sahalarında eşine az rastlanır bir disiplin kararı çıktı. Amatör kümede forma giyen üç oyuncu, hakeme karşı gerçekleştirdikleri fiziksel eylemler nedeniyle sahalardan uzun süre uzaklaştırıldı.
Olay nasıl gerçekleşti
Yıldırım Beyazıt Şafakspor ve Cırgalanspor arasında 14 Haziran'da oynanan müsabaka saha içi gerginliğe sahne oldu. Maçın hakemi, Yıldırım Beyazıt Şafaksporlu üç futbolcunun kendisine yönelik saldırıda bulunduğunu rapor etti. Kayseri İl Futbol Disiplin Kurulu, hakem raporunu inceledikten sonra alt sınırdan uzaklaşarak ağır yaptırımları yürürlüğe koydu.
Cezaların detayları ne
Kurul kararıyla Gökhan Yılmaz 45 maç, Mehmet Yılmaz 30 maç ve Burak Durmuş Anay ise 30 maç men cezası aldı. Toplamda 105 maça ulaşan bu ceza, oyuncuların önümüzdeki birkaç sezon boyunca amatör liglerde forma giymelerini imkansız hale getiriyor. Amatör liglerde sezonun kısa sürdüğü düşünülürse, bu karar oyuncular için futbola uzun süreli bir veda anlamına geliyor. Disiplin kurulu, hakeme yönelik her bir eylemi ayrı ayrı saldırı olarak değerlendirerek bu rekor cezaya hükmetti.