Havadis | Kayseri | Kayseri'de bir amatör kulüp ligden tamamen silindi

Kayseri'de bir amatör kulüp ligden tamamen silindi

Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu, Yıldırım Beyazıt Şafakspor'u ligden attı. Kulüp önümüzdeki sezon da hiçbir maçta yer alamayacak.

Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu, Yıldırım Beyazıt Şafakspor'u ligden attı. Kulüp önümüzdeki sezon da hiçbir maçta yer alamayacak.

Kayseri'de bir amatör kulüp ligden tamamen silindi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kayseri amatör futbolunda sular durulmuyor. Disiplin kurulu, saha raporlarını inceledikten sonra ağır bir yaptırım kararı aldı. Bir futbol kulübü artık yeşil sahalarda olmayacak.

Disiplin kurulu neye karar verdi

Mustafa Kükürtçü başkanlığında bir araya gelen kurul, hakem ve saha komiserlerinin raporlarını masaya yatırdı. Yapılan inceleme sonucunda Yıldırım Beyazıt Şafakspor'un ligden ihracına karar verildi. Kulüp sadece bu sezon değil, 2026-2027 sezonunda da 2. Amatör Küme'de yer alamayacak.

Kararın arka planı ve etkisi

Bu yaptırım, Futbol Disiplin Talimatı'nın 24/ç maddesi uyarınca uygulandı. Kulübün ligden ihracı, oyuncuların ve teknik ekibin gelecek planlarını tamamen değiştirdi. Önümüzdeki günlerde diğer takımların bu durumdan nasıl etkileneceği ve ligin kalanının nasıl şekilleneceği merak konusu.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız