Havadis | Kayseri | Kayserili firmalar ihracat liginde yerini aldı

Kayserili firmalar ihracat liginde yerini aldı

Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin listesine 19 Kayseri firması girdi. Başkan Büyükkılıç, şehir ekonomisine katkı sunan firmaları kutladı.

Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin listesine 19 Kayseri firması girdi. Başkan Büyükkılıç, şehir ekonomisine katkı sunan firmaları kutladı.

Kayserili firmalar ihracat liginde yerini aldı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kayseri, sanayi ve üretimdeki gücünü rakamlarla bir kez daha kanıtladı. Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) açıkladığı 2025 yılı ilk 1000 ihracatçı firma listesinde şehrimizden 19 farklı şirket yer aldı. Bu başarı, Kayseri'nin hem yerel hem de ulusal ekonomideki yerini sağlamlaştırıyor.

İhracatta gelen başarı

TİM’in açıkladığı rapora göre, Kayseri merkezli 15 firma listeye girmeye hak kazandı. Kayseri Serbest Bölge'den de 4 şirket bu listeye adını yazdırdı. Toplamda 19 firma, Türkiye'nin ihracat gücüne doğrudan destek veriyor. Başkan Memduh Büyükkılıç, bu firmaların emeklerinin şehir için gurur kaynağı olduğunu belirtti.

Ekonomiye destek sürecek

Büyükkılıç, sanayicinin alın terinin ülkeyi ileriye taşıdığını vurguladı. Yerel yönetim olarak üretimi desteklemeye devam edeceklerini ifade etti. Şehrin üretim kapasitesi artarken, yerel yönetimler de sanayinin önünü açacak adımlar atıyor. Bu durum, önümüzdeki dönemde Kayseri'nin ihracat hacminin daha da büyüyeceğine işaret ediyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız