Kütahya'da düzenlenen Aycan Önel U14 Türkiye Atletizm Şampiyonası, geleceğin yıldız adaylarını ağırladı. Kayseri'yi temsil eden Ayşe Hatun Dindar, zorlu rakipleriyle girdiği mücadeleden madalyayla dönmeyi başardı.
Pistte madalya sevinci
19-21 Haziran tarihleri arasında Kütahya Atletizm Pisti'nde ter döken Ayşe Hatun, gülle atma branşında 10.17 metrelik atışıyla kariyerinin en iyi derecesine ulaştı. Bu performans, genç sporcuya Türkiye ikinciliği ve gümüş madalyayı getirdi.
Başarı çıtayı yükseltti
Gülle atmadaki başarısıyla yetinmeyen Ayşe Hatun, disk atma branşında da Türkiye yedincisi oldu. Antrenörü Özge Tepedaş eşliğinde çalışmalarını sürdüren genç sporcunun bu dereceleri, Kayseri spor camiasında geleceğe dair umutları artırdı. Önümüzdeki yıllarda bu başarı grafiğinin daha da yukarı taşınması bekleniyor.