Havadis | Kayseri | Kayserili genç atletler Kütahya’da madalyaları topladı

Kayserili genç atletler Kütahya’da madalyaları topladı

Kütahya’da düzenlenen U14 Türkiye Şampiyonası’nda Kayserili sporcular kürsüye çıktı. Genç atletler gülle ve disk atmada toplam iki madalya kazandı.

Kütahya’da düzenlenen U14 Türkiye Şampiyonası’nda Kayserili sporcular kürsüye çıktı. Genç atletler gülle ve disk atmada toplam iki madalya kazandı.

Kayserili genç atletler Kütahya’da madalyaları topladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. bünyesindeki genç yetenekler, Kütahya’da gerçekleşen Aycan Önel U14 Türkiye Şampiyonası'nda sahaya çıktı. 19-21 Haziran tarihleri arasında düzenlenen organizasyonda Türkiye’nin dört bir yanından gelen atletler kıyasıya rekabet etti.

Gençlerden gelen başarı haberi

Şampiyonada erkekler gülle atma branşında Mustafa Yağız Yılmaz Türkiye ikincisi olarak gümüş madalyayı boynuna taktı. Yılmaz aynı zamanda disk atmada da Türkiye üçüncülüğünü alarak bronz madalya kazandı. Kızlar kategorisinde ise Sena Altun gülle atmada Türkiye altıncısı, disk atmada ise Türkiye beşincisi oldu. Öykü Mina Güneş ise 2000 metre yürüyüş branşında Türkiye altıncılığını elde ederek Kayseri’ye başarılı bir dereceyle döndü.

Sırada ne var

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, antrenör Burcu Subatan ve başarılı sporcuları tebrik etti. Bu sonuçlar genç atletlerin önümüzdeki dönemde yapılacak ulusal şampiyonalarda daha büyük başarılar hedeflemesini sağlıyor. Şimdi gözler, bu genç yeteneklerin bir sonraki turnuvada nasıl bir performans sergileyeceğinde.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız