Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. bünyesindeki genç yetenekler, Kütahya’da gerçekleşen Aycan Önel U14 Türkiye Şampiyonası'nda sahaya çıktı. 19-21 Haziran tarihleri arasında düzenlenen organizasyonda Türkiye’nin dört bir yanından gelen atletler kıyasıya rekabet etti.
Gençlerden gelen başarı haberi
Şampiyonada erkekler gülle atma branşında Mustafa Yağız Yılmaz Türkiye ikincisi olarak gümüş madalyayı boynuna taktı. Yılmaz aynı zamanda disk atmada da Türkiye üçüncülüğünü alarak bronz madalya kazandı. Kızlar kategorisinde ise Sena Altun gülle atmada Türkiye altıncısı, disk atmada ise Türkiye beşincisi oldu. Öykü Mina Güneş ise 2000 metre yürüyüş branşında Türkiye altıncılığını elde ederek Kayseri’ye başarılı bir dereceyle döndü.
Sırada ne var
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, antrenör Burcu Subatan ve başarılı sporcuları tebrik etti. Bu sonuçlar genç atletlerin önümüzdeki dönemde yapılacak ulusal şampiyonalarda daha büyük başarılar hedeflemesini sağlıyor. Şimdi gözler, bu genç yeteneklerin bir sonraki turnuvada nasıl bir performans sergileyeceğinde.