Kayseri yerel futbolunda tanıdık bir yüz artık düdük çalmayacak. 2021 yılından bu yana amatör liglerde görev yapan Samed Armut, hakemlik serüvenini kendi isteğiyle bitirme kararı aldı.
Sahalara veda zamanı
Armut, son olarak Cırgalanspor ile Kalespor arasındaki müsabakayı yönetti. Maçın son düdüğüyle birlikte duygusal anlar yaşayan genç hakem, gözyaşlarını tutamadı. 2021'de adım attığı bu yolda, gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çekmeyi başarmıştı.
Yeni üniformasına geçiş yapıyor
Peki Armut neden hakemliği bıraktı? Başarılı hakem, Hava Kuvvetleri Komutanlığı’nı kazandı. Bundan sonraki hayatına asker olarak devam edecek. Kayseri İl Hakem Kurulu yetkilileri, hizmetleri için kendisine plaket vererek uğurladı. Armut, hakemlik camiasına veda ederken "Her son yeni bir başlangıçtır" mesajıyla dostlarına teşekkür etti.