Havadis | Kayseri | Kayserili genç hakem yeşil sahalara veda etti

Kayserili genç hakem yeşil sahalara veda etti

Kayseri İl Hakemlerinden Samed Armut, hakemlik kariyerini noktaladı. Genç hakem, yeni görevine başlayacağı için sahalardan ayrılıyor.

Kayseri İl Hakemlerinden Samed Armut, hakemlik kariyerini noktaladı. Genç hakem, yeni görevine başlayacağı için sahalardan ayrılıyor.

Kayserili genç hakem yeşil sahalara veda etti
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kayseri yerel futbolunda tanıdık bir yüz artık düdük çalmayacak. 2021 yılından bu yana amatör liglerde görev yapan Samed Armut, hakemlik serüvenini kendi isteğiyle bitirme kararı aldı.

Sahalara veda zamanı

Armut, son olarak Cırgalanspor ile Kalespor arasındaki müsabakayı yönetti. Maçın son düdüğüyle birlikte duygusal anlar yaşayan genç hakem, gözyaşlarını tutamadı. 2021'de adım attığı bu yolda, gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çekmeyi başarmıştı.

Yeni üniformasına geçiş yapıyor

Peki Armut neden hakemliği bıraktı? Başarılı hakem, Hava Kuvvetleri Komutanlığı’nı kazandı. Bundan sonraki hayatına asker olarak devam edecek. Kayseri İl Hakem Kurulu yetkilileri, hizmetleri için kendisine plaket vererek uğurladı. Armut, hakemlik camiasına veda ederken "Her son yeni bir başlangıçtır" mesajıyla dostlarına teşekkür etti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız