Havadis | Kayseri | Kayserililer Ali Dağı’nda doğa yürüyüşüyle güne başladı

Kayserililer Ali Dağı’nda doğa yürüyüşüyle güne başladı

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Yaza Merhaba yürüyüşüyle yüzlerce vatandaşı Ali Dağı’nda buluşturdu. Etkinlikte spor ve doğa iç içe geçti.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Yaza Merhaba yürüyüşüyle yüzlerce vatandaşı Ali Dağı’nda buluşturdu. Etkinlikte spor ve doğa iç içe geçti.

Kayserililer Ali Dağı’nda doğa yürüyüşüyle güne başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, eşi Necmiye Büyükkılıç ile birlikte Ali Dağı’nda düzenlenen Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü’ne katıldı. Erciyes manzarası eşliğinde gerçekleşen etkinlik, hafta sonunu hareketli geçirmek isteyen yüzlerce sporseveri bir araya getirdi.

Adım adım doğa ile buluşma

Katılımcılar, sabahın erken saatlerinde yaklaşık 9 kilometrelik parkuru yürüyerek güne enerjik bir başlangıç yaptı. Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. tarafından organize edilen yürüyüş sırasında Başkan Büyükkılıç, vatandaşlarla sohbet ederek çocuklarla yakından ilgilendi. Yürüyüşün ardından Ali Dağı 360 tesislerinde kurulan stantları ziyaret eden katılımcılar, sportif ve interaktif oyun alanlarında keyifli vakit geçirdi.

Şehirde spor kültürü nasıl yaygınlaşıyor

Belediye, 2029 Dünya Spor Başkenti olma hedefi doğrultusunda bu tür etkinlikleri düzenli hale getirmeyi amaçlıyor. Ücretsiz olarak sunulan bu organizasyonlar, sporun sadece salonlarda değil, şehrin doğal alanlarında da bir yaşam biçimi haline gelmesini sağlıyor. Belediye, benzer etkinliklerle Kayseri genelinde daha fazla vatandaşa ulaşmayı hedefliyor. Bundan sonraki süreçte, farklı bölgelerde düzenlenecek benzer doğa ve spor aktivitelerinin takvimi yakında duyurulacak.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız