Kayseri ulaşımının kilit noktalarından biri olan Kartal Katlı Kavşağı'nda hummalı bir çalışma yürütülüyor. Şehrin trafik yükünü önemli ölçüde hafifletmesi beklenen projeyi bizzat takip eden Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, şantiye alanında u denetledi.
Kazık çalışmaları yüzde 75 seviyesinde
Dev projenin temel taşı olan kazık çakma işlemleri planlandığı hızla devam ediyor. Şu ana kadar hedeflenen çalışmaların yüzde 75’i tamamlanmış durumda. Yetkililer, 15 Temmuz itibarıyla kazıklarla ilgili sürecin tamamen bitirileceğini öngörüyor. Başkan Büyükkılıç, projenin seyrinde herhangi bir aksama yaşanmadığını vurguluyor.
Trafik sıkışıklığına yıl sonu çözümü
Vatandaşın en büyük merak konusu olan "proje ne zaman bitecek?" sorusuna yanıt veren Büyükkılıç, hedefin yıl sonu olduğunu yineledi. Alternatif yollar ve alınan tedbirlerle inşaat sürecinde trafiğin kilitlenmemesi hedefleniyor. Tamamlandığında bölgedeki ulaşım konforunu artıracak olan kavşak, Dünya Bankası finansmanı ve İller Bankası koordinasyonuyla hayata geçirilen "İklim ve Afetlere Dayanıklı Şehirler Projesi"nin bir parçası olarak dikkat çekiyor.