Havadis | Kayseri | Sahabiye dönüşümünde yeni etap için masaya oturuluyor

Sahabiye dönüşümünde yeni etap için masaya oturuluyor

Kayseri’de Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi’nin 3. Etabı için görüşmeler başlıyor. Hak sahipleri 30 Haziran'da belediyede uzlaşma masasına davet ediliyor.

Kayseri’de Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi’nin 3. Etabı için görüşmeler başlıyor. Hak sahipleri 30 Haziran'da belediyede uzlaşma masasına davet ediliyor.

Sahabiye dönüşümünde yeni etap için masaya oturuluyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kayseri’nin çehresini değiştiren Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi, belirlenen takvim doğrultusunda ilerlemeye devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi, projenin üçüncü aşaması için mülk sahipleriyle bir araya gelerek dönüşümün detaylarını netleştirmeye hazırlanıyor.

Görüşmeler ne zaman başlayacak

Büyükşehir Belediyesi ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ortaklığıyla yürütülen proje kapsamında, 3. Etap hak sahipleriyle ilk görüşmeler 30 Haziran 2026 Salı günü yapılacak. Görüşmeler sabah saat 08.30 itibarıyla belediye binasında başlayacak. Yetkililer, düzeni sağlamak adına hak sahiplerinin saat 06.00’dan itibaren sıramatikten numara almalarını öneriyor.

Süreç nasıl ilerleyecek

Belediye yönetimi, bu görüşmelerde mülk sahiplerine taşınmazlarının güncel durumunu aktaracak ve sunulan seçenekleri detaylandıracak. Vatandaşların mülkiyet haklarını korumayı hedefleyen belediye, dönüşümün şeffaf bir uzlaşma anlayışıyla tamamlanmasını amaçlıyor. Bu aşama, şehrin merkezindeki modernleşme hamlesinin hız kazanması adına kritik bir adım olarak görülüyor. Görüşmelerin ardından hak sahipleri için yeni dönemin şartları netleşmiş olacak.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız