Kırşehir’de 2025-2026 eğitim yılının bitişiyle birlikte 222 okulda eğitim gören 40 bin 376 öğrenci için yaz tatili başladı. Şehirdeki okullarda düzenlenen törenlerde öğrenciler karnelerini alarak dönemi tamamladı.
EKRANLARDAN UZAKLAŞIN ÇAĞRISI
Karne dağıtım törenine katılan Kırşehir Valisi Murat Sefa Demiryürek, öğrencilere ve velilere tatil için önemli bir tavsiyede bulundu. Çocukların yaz tatilini tablet ve telefon başında geçirmemelerini isteyen Demiryürek, öğrencileri dışarıda vakit geçirmeye ve oyun oynamaya teşvik etti. Kırşehir’in güvenli bir şehir olduğunu hatırlatan Vali, ücretsiz yaz spor okullarına kayıt yaptırarak farklı branşlarda kendilerini geliştirebileceklerini ifade etti.
AİLELERİN EĞİTİME İLGİSİ BAŞARIYI GETİRİYOR
Vali Demiryürek, başarının temelinde ailelerin eğitime gösterdiği hassasiyetin yattığını vurguladı. Bu ilginin artarak devam etmesini beklediğini dile getiren Demiryürek, öğrencilerin tatilde dinlenirken fiziksel aktiviteleri ihmal etmemelerini istedi. İl Milli Eğitim Müdürü Yasin Gülşen’in de eşlik ettiği törenlerde, öğrenciler karnelerini almanın sevincini yaşadı. Yaz tatili süreci boyunca öğrenciler için sunulan spor kurslarının, çocukların sosyal becerilerini geliştirmesi bekleniyor.