Kırşehir’in en önemli ortak değerlerinden biri olan Kırşehirspor, yeni sezon öncesinde taraftar gruplarının çağrısıyla dikkat çeken bir toplantıya ev sahipliği yaptı. Anahtar Parti Kırşehir İl Başkanı Cemal Kaya, kulüp yönetimi ve taraftarlarla masaya oturarak takımın geleceğini konuştu.
Destek arayışı başladı
Taraftar gruplarının bizzat davet ettiği toplantıda kulübün içinde bulunduğu durum ve yeni sezon hazırlıkları masaya yatırıldı. Cemal Kaya, Kırşehirspor’un sadece bir futbol kulübü değil, şehrin vitrini olduğunu vurguladı. Kulübün hak ettiği noktaya gelmesi için siyaset ve sivil toplumun nasıl bir arada çalışabileceği tartışıldı.
Saha dışındaki birlik vurgusu
Toplantı boyunca takıma sağlanabilecek maddi ve manevi destekler detaylandırıldı. Kaya, birlik ve beraberlik mesajı vererek yeni sezonda teknik heyet ve futbolculara güven duyduklarını belirtti. Bu görüşme, Kırşehirspor camiasında önümüzdeki günlerde daha somut destek adımlarının atılabileceğine dair beklentiyi yükseltti. Şimdi gözler, toplantıda konuşulan fikirlerin ne kadarının kısa sürede hayata geçeceğinde.