Havadis | Kocaeli | Bakanlar güne Kocaeli Ormanya’da yürüyüşle başladı

Bakanlar güne Kocaeli Ormanya’da yürüyüşle başladı

AK Parti’nin istişare kampı için Sakarya’da bulunan dört bakan, sabah saatlerinde Kocaeli’ye geçti. Bakanlar güne Ormanya’da yürüyüş yaparak başladı.

AK Parti’nin istişare kampı için Sakarya’da bulunan dört bakan, sabah saatlerinde Kocaeli’ye geçti. Bakanlar güne Ormanya’da yürüyüş yaparak başladı.

Bakanlar güne Kocaeli Ormanya’da yürüyüşle başladı
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

AK Parti’nin 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı kapsamında Sakarya’da bir araya gelen kabine üyeleri, yoğun gündemlerine kısa bir ara verdi. Bakanlar, toplantıların yapıldığı otelden ayrılarak rotalarını doğa ile iç içe olan Kocaeli’ye çevirdi.

Bakanlar güne Kocaeli Ormanya’da yürüyüşle başladı

Doğada sabah mesaisi

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kartepe ilçesindeki Ormanya Doğal Yaşam Parkı'na gitti. Bakanlar, temiz havada yaptıkları sabah yürüyüşüyle güne enerji depoladı.

Bakanlar güne Kocaeli Ormanya’da yürüyüşle başladı

Kamp trafiğine dönüş

Bakanlar, Ormanya’daki yürüyüşlerinin ardından vakit kaybetmeden toplantıların devam ettiği Sakarya’daki otele geri döndü. Bu kısa mola, yoğun siyasi gündemin arasında gerçekleşen bir etkinlik olarak dikkat çekti. Önümüzdeki saatlerde ise kampta alınacak kararların gündeme gelmesi bekleniyor.

Bakanlar güne Kocaeli Ormanya’da yürüyüşle başladı

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız