Havadis | Kocaeli | Darıca Belediyesi şikayetleri tek merkezden yönetecek

Darıca Belediyesi şikayetleri tek merkezden yönetecek

Darıca Belediyesi, vatandaşın taleplerini hızlı çözmek için DİMER’i kurdu. Artık tüm başvurular bu merkez üzerinden takip edilecek.

Darıca Belediyesi, vatandaşın taleplerini hızlı çözmek için DİMER’i kurdu. Artık tüm başvurular bu merkez üzerinden takip edilecek.

Darıca Belediyesi şikayetleri tek merkezden yönetecek
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Darıca’da belediye hizmetlerine ulaşmak isteyenler için yeni bir dönem başlıyor. İlçedeki bürokrasiyi azaltmak ve talepleri doğrudan işleme almak için kurulan Darıca Belediyesi İletişim Merkezi (DİMER) resmen kapılarını açtı.

DİMER nasıl çalışacak

Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde kurulan sistem, belediyeye gelen her türlü şikayet ve öneriyi tek bir havuzda topluyor. Vatandaşın talebi sisteme girdiği anda ilgili birime yönlendiriliyor. Böylece dilekçe takibi veya birimler arası beklemeler ortadan kalkıyor. Süreç, merkez üzerinden dijital olarak anlık izleniyor.

Başkan bizzat telefon açtı

Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, merkezi ziyaret ederek çalışmaları yerinde inceledi. Bıyık, çağrı merkezindeki koltuğa oturup gelen telefonları bizzat yanıtladı. Vatandaşın taleplerini sisteme kaydeden Bıyık, sistemin çözüm hızını artıracağını belirtti. Bundan sonraki süreçte belediye, gelen başvuruların sonuçlanma süresini kısaltmayı ve şeffaflığı artırmayı hedefliyor. DİMER’in önümüzdeki dönemde hangi sorunları daha hızlı çözeceğini ise uygulama süreci gösterecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız