Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Gölcük’ün en çok vakit geçirilen noktalarından biri olan Değirmendere sahilini baştan aşağı yeniliyor. Kötü hava koşullarına karşı güçlendirilen kıyı şeridi, yürütülen altyapı çalışmalarıyla daha modern bir görünüme kavuşuyor.
Dalgakıran ve yeni yol inşası
Belediye ekipleri kıyıyı korumak için denize 8 metre uzunluğunda 316 adet dev kazık çaktı. Bu kazıkların üzerine 4 metre genişliğinde yeni bir yol inşa edildi. Önümüzdeki haftadan itibaren sahilde beton dökme işlemlerine başlanacak.
Esnaf ve vatandaşın beklediği değişim
Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, beraberindeki heyetle sahilde incelemelerde bulundu. Çalışmaların bölgedeki esnafın yüzünü güldüreceğini belirten Büyükakın, sahili en kısa sürede yeni haliyle halkın kullanımına açacaklarını duyurdu. Proje tamamlandığında Değirmendere hem daha güvenli hem de daha ferah bir sosyal alana dönüşecek.