Kocaeli'nin yeni cazibe merkezi olan Körfez Aqua Kıtalar Akvaryumu, kapılarını açtığı ilk günden itibaren binlerce ziyaretçiyi ağırladı. Yoğun ilgi üzerine Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, tesisi ücretsiz gezme imkanını uzatma kararı aldı.

YOĞUN İLGİ KARARI GETİRDİ
İzmit Millet Bahçesi içindeki akvaryum açıldığı ilk gün 15 binden fazla ziyaretçi ağırlayarak büyük ilgi topladı. Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, vatandaşlardan gelen bu yoğun teveccühü karşılıksız bırakmadı. Akvaryum, bakım günü olan pazartesi hariç 28 Haziran Pazar gününe kadar kapılarını herkese ücretsiz açıyor.

ZİYARETÇİLERİ NELER BEKLİYOR
Deniz altı dünyasını merak edenler için bu uzatma dönemi, aileleriyle keyifli vakit geçirmek adına yeni bir fırsat sunuyor. Eğer planınızda yoksa, bu hafta sonuna kadar bilet ücreti ödemeden su altı canlılarını gözlemleyebilirsiniz. İlerleyen günlerde yoğunluğun devam edip etmeyeceği ve girişlerin ücretli olup olmayacağı ise belediyenin yeni bir duyuru yapıp yapmayacağına bağlı olacak.

