Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından İzmit Millet Bahçesi'nde hizmete açılan Körfez Aqua Kıtalar Akvaryumu, kısa sürede şehrin en popüler noktalarından biri haline geldi. Kapılarını açtığı ilk günden itibaren binlerce ziyaretçiyi ağırlayan tesis, ziyaretçi sayısında 41 bini geçti.
Ziyaretçiler akvaryumu gezmek için sıraya giriyor
Akvaryumun 41 bininci ziyaretçisi olan Emre Çelik ve ailesi, belediye ekipleri tarafından kapıda sürpriz hediyelerle karşılandı. Tesisi gezmek için sabırsızlandığını belirten Çelik, önceki günlerde yaşanan yoğunluk nedeniyle bugün tekrar geldiklerini ifade etti. Çocuklu ailelerin uğrak noktası olan akvaryum, hem eğitici hem de keyifli vakit geçirmek isteyenleri bekliyor.
Ücretsiz giriş süresi uzatıldı
Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, vatandaşlardan gelen yoğun talebi göz önüne alarak girişlerin ücretsiz olduğu süreyi 28 Haziran Pazar akşamına kadar uzattı. Köpek balığından vatoza kadar 60'tan fazla türün bulunduğu tesis, Türkiye’nin zeminden başlayan ilk tatlı su tüneline de ev sahipliği yapıyor. 1 milyon 300 bin litrelik su kapasitesine sahip akvaryum, hafta sonuna kadar ücretsiz gezilebilecek.