Havadis | Kocaeli | Kocaeli'de inşaat iskelesi faciası iki işçiyi hastanelik etti

Kocaeli'de inşaat iskelesi faciası iki işçiyi hastanelik etti

Körfez'de dış cephe çalışması yapan iki işçi iskeleden zemine ve balkona düştü. Yaralanan işçiler hastaneye kaldırıldı.

Körfez'de dış cephe çalışması yapan iki işçi iskeleden zemine ve balkona düştü. Yaralanan işçiler hastaneye kaldırıldı.

Kocaeli'de inşaat iskelesi faciası iki işçiyi hastanelik etti
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kocaeli'nin Körfez ilçesindeki bir inşaat şantiyesinde sabah saatlerinde hareketli anlar yaşandı. Dış cephe mantolama işiyle uğraşan iki işçi, çalıştıkları sırada dengelerini kaybedince metrelerce yükseklikten aşağı savruldu.

İskelede yaşanan kaza

Güney Mahallesi’ndeki 5 katlı bir binada işçiler sıva yapıyordu. İskele üzerindeki çalışma sırasında işçilerden biri ikinci kattan beton zemine, diğeri ise birinci kattaki balkonun üzerine çakıldı. Arkadaşlarının durumu fark etmesiyle bölgeye hemen sağlık ve itfaiye ekipleri çağrıldı.

İş güvenliği ve hastane süreci

Sağlık ekipleri, yaralı işçilere ilk müdahaleyi inşaat sahasında yaptı. Sedyelerle ambulansa alınan işçiler, Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tedavi görüyor. Polis ekipleri inşaatta inceleme başlattı. Bu tür kazalar, yüksekte çalışma güvenliğinin ne kadar kritik olduğunu bir kez daha hatırlatıyor. İncelemeler sonucunda iskele kurulumunda veya çalışma esnasında bir ihmal olup olmadığı netleşecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız