Havadis | Kocaeli | Kocaeli’nin genç kürekçileri Edirne’den madalyalarla döndü

Kocaeli’nin genç kürekçileri Edirne’den madalyalarla döndü

Başiskele Su Sporları Merkezi öğrencileri ilk şehir dışı yarışlarında iki gümüş madalya kazandı. Genç sporcular şimdi Türkiye Kupası’na hazırlanıyor.

Başiskele Su Sporları Merkezi öğrencileri ilk şehir dışı yarışlarında iki gümüş madalya kazandı. Genç sporcular şimdi Türkiye Kupası’na hazırlanıyor.

Kocaeli’nin genç kürekçileri Edirne’den madalyalarla döndü
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin Başiskele’de kurduğu su sporları merkezinde yetişen gençler, Edirne’de düzenlenen Meriç Kürek Yarışları’nda büyük bir başarıya imza attı. Katıldıkları ilk şehir dışı organizasyonda kürsüye çıkan sporcular, disiplinli çalışmalarının karşılığını iki gümüş madalya ile aldı.

İlk sınavda gelen başarı

Edirne’de 5-7 Haziran tarihlerinde gerçekleşen yarışlarda erkekler 2x kategorisinde Mehmet Deniz Şahin ve Ahmet Eren Yavuz, kadınlar 2x kategorisinde ise Amine Hatun Yazıcı ve Elif Temiz ikinci oldu. Henüz bir yıllık geçmişi olan merkezin sporcuları, sadece 6 aylık bir antrenman süreciyle rakiplerini geride bırakmayı başardı. Antrenör Ebru Doğan, küreğin zorlayıcı bir spor olmasına rağmen öğrencilerin azmiyle beklediklerinin üzerinde sonuçlar aldıklarını vurguladı.

Sırada Türkiye Kupası var

Başiskele Su Sporları Eğitim Merkezi, 2 bin 109 metrekarelik alanda kano, yelken ve kürek branşlarında gençleri geleceğe hazırlıyor. Genç sporcular, elde ettikleri bu ilk madalyaların ardından hedeflerini büyüttü. Madalya kazanan gençler profesyonel kariyer ve olimpiyat hayalleri kurarken, antrenmanlarına Türkiye Kupası hedefiyle hız kesmeden devam ediyor. Bu başarı, Kocaeli’de su sporlarına yapılan yatırımların genç yetenekler için yeni bir kapı açtığını gösteriyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız