Havadis | Kocaeli | Körfez’de Muharrem bereketi 4 bin kişiye ulaştı

Körfez’de Muharrem bereketi 4 bin kişiye ulaştı

Körfez Belediyesi Muharrem ayı etkinlikleri kapsamında ilçede aşure dağıttı. Binlerce vatandaş belediyenin kurduğu stantlarda bir araya geldi.

Körfez Belediyesi Muharrem ayı etkinlikleri kapsamında ilçede aşure dağıttı. Binlerce vatandaş belediyenin kurduğu stantlarda bir araya geldi.

Körfez’de Muharrem bereketi 4 bin kişiye ulaştı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Körfez Belediyesi, Muharrem ayı geleneklerini yaşatmak için ilçenin farklı noktalarında stantlar kurdu. Belediye ekipleri, hazırlanan aşureleri 4 bin vatandaşa ikram etti.

Tütünçiftlik Viyadük Altı'nda hareketlilik yaşandı

Etkinliklerin merkezi Tütünçiftlik Viyadük Altı oldu. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği alana Belediye Başkanı Şener Söğüt de katıldı. Söğüt, kazanların başına geçerek kendi elleriyle aşure dağıttı. Programa belediye meclis üyeleri, muhtarlar ve çok sayıda mahalle sakini eşlik etti.

Birlik ve beraberlik mesajı verildi

Başkan Söğüt, aşurenin farklı malzemelerin birleşerek lezzet oluşturması gibi toplumun da birlik içinde güçlü olduğunu belirtti. Paylaşmanın ve dayanışmanın önemine değinen Söğüt, bu geleneği her yıl sürdürdüklerini ifade etti. İkramlardan memnun kalan vatandaşlar, belediye ekiplerine teşekkür ederek dağıtılan aşureleri afiyetle yedi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız