Körfez Belediyesi, Muharrem ayı geleneklerini yaşatmak için ilçenin farklı noktalarında stantlar kurdu. Belediye ekipleri, hazırlanan aşureleri 4 bin vatandaşa ikram etti.
Tütünçiftlik Viyadük Altı'nda hareketlilik yaşandı
Etkinliklerin merkezi Tütünçiftlik Viyadük Altı oldu. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği alana Belediye Başkanı Şener Söğüt de katıldı. Söğüt, kazanların başına geçerek kendi elleriyle aşure dağıttı. Programa belediye meclis üyeleri, muhtarlar ve çok sayıda mahalle sakini eşlik etti.
Birlik ve beraberlik mesajı verildi
Başkan Söğüt, aşurenin farklı malzemelerin birleşerek lezzet oluşturması gibi toplumun da birlik içinde güçlü olduğunu belirtti. Paylaşmanın ve dayanışmanın önemine değinen Söğüt, bu geleneği her yıl sürdürdüklerini ifade etti. İkramlardan memnun kalan vatandaşlar, belediye ekiplerine teşekkür ederek dağıtılan aşureleri afiyetle yedi.