Konya'nın Ereğli ilçesindeki Polis Meslek Eğitim Merkezi, bugün önemli bir heyecana sahne oldu. Eğitimlerini başarıyla tamamlayan 32. dönem öğrencileri, düzenlenen resmi törenle diplomalarını aldı ve polis teşkilatına katıldı.
Yeni polisler sahaya iniyor
Eğitim sürecini bitiren gençler için düzenlenen törene Konya Valisi İbrahim Akın, protokol üyeleri ve aileler katıldı. Tören boyunca polislik mesleğinin sorumlulukları ve önemi üzerinde duruldu. Program, genç polislerin keplerini havaya fırlatması ve aileleriyle kucaklaşmasıyla sona erdi.
Bu değişim ne anlama geliyor
Mezun olan polisler, önümüzdeki günlerde Türkiye’nin farklı noktalarında görevlerine başlayacak. Bu durum, emniyet teşkilatının sahadaki personel gücünün taze kanla destekleneceği anlamına geliyor. Genç memurlar artık vatandaşın güvenliğini sağlamak için sokaklarda olacak.
Bundan sonra ne olacak
Atamaları yapılan polisler kısa süre içinde görev yerlerine dağıtılacak. Önümüzdeki günlerde bu gençlerin hangi şehirlerde göreve başlayacağı netleşecek.