Karatay’da eğitim gören 3 bin 840 ortaokul öğrencisi, yıl boyu süren okuma yolculuğunu büyük bir coşkuyla noktaladı. Eylül ayında başlayan proje, çocuklara kitap sevgisini aşılamayı ve okuma alışkanlığı kazandırmayı hedefledi.
OKUMA YOLCULUĞU BAŞARIYLA BİTTİ
Karatay Belediyesi ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün ortaklaşa düzenlediği projede, öğrenciler 8 farklı kitabı yıl boyunca okudu. Sınavlarda yüksek başarı gösteren öğrenciler, ödül olarak Konya gezisine katılma hakkı kazandı. Süreç, okul bahçelerinde düzenlenen şenliklerle final yaptı. Çocuklar oyun alanlarında eğlenirken, meddah gösterileriyle de keyifli vakit geçirdi.
GELECEĞE YATIRIM VURGUSU
Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, eğitimin her alanında öğrencilere destek vermeye devam edeceklerini belirtti. Kılca, "Öğrenmenin yaşı yok, beşikten mezara kadar okumalıyız" diyerek gençlere tavsiyede bulundu. Programın sonunda ise sınavlarda dereceye giren üç okul ödüllerini teslim aldı. Belediye, önümüzdeki dönemde de benzer kültürel projeleri desteklemeye devam edecek.