Konya’da 17 daireli bir apartmanın yıkılmasına ve 17 kişinin yaralanmasına neden olan patlama davası başladı. Sanık Osman Ç., boşanma aşamasındaki eşine gönderdiği tehdit mesajlarına rağmen patlamanın bir kaza olduğunu savundu.

SAVUNMA HATTI DEĞİŞTİ
Osman Ç., mahkemede yaptığı savunmada doğal gaz borusunu kesmediğini iddia etti. Bulaşık makinesini tamir ederken hortumun yanlışlıkla zarar görmüş olabileceğini öne süren sanık, o gece sigara yakmak istediği sırada patlamanın meydana geldiğini söyledi.

MAĞDURLAR ADALET BEKLİYOR
Patlama sırasında binada bulunan ve enkaz altında kalan mahalle sakinleri, sanığın en ağır şekilde cezalandırılmasını istedi. Mahkeme, olayla ilgili eksiklerin tamamlanması için duruşmayı ileri bir tarihe erteledi. Sanık hakkında kasten yaralama ve genel güvenliği tehlikeye sokma suçlarından hapis cezası isteniyor.


