Havadis | Konya | Konya’da bir öğretmen ve bir öğrenci karne heyecanı yaşadı

Konya’da bir öğretmen ve bir öğrenci karne heyecanı yaşadı

Konya Ilgın’da tek öğrencili bir okulda eğitim yılı sona erdi. Öğretmen Muhammed Bağ, öğrencisi İlayda’ya karnesini gururla verdi.

Konya Ilgın’da tek öğrencili bir okulda eğitim yılı sona erdi. Öğretmen Muhammed Bağ, öğrencisi İlayda’ya karnesini gururla verdi.

Konya’da bir öğretmen ve bir öğrenci karne heyecanı yaşadı
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Konya’nın Ilgın ilçesindeki Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu’nda bu yıl oldukça farklı bir hikaye yaşandı. Gökçeyurt Mahallesi’nde bulunan okulda eğitim-öğretim yılı boyunca sadece bir öğretmen ve bir öğrenci vardı. İkili, 2023-2024 eğitim yılını başarıyla tamamlayıp karne gününe ulaştı.

Konya’da bir öğretmen ve bir öğrenci karne heyecanı yaşadı

Tek kişilik sınıfın başarısı

Öğretmen Muhammed Bağ, öğrencisi İlayda Kozlu’ya karnesini verirken duygulu anlar yaşadı. İlayda’nın yıl boyunca hiç devamsızlık yapmadığını ve derslerinde çok başarılı olduğunu vurgulayan Bağ, ortaya çıkan bu özel tablonun kendisi için unutulmaz olduğunu belirtti. İlayda ise karnesindeki "çok iyi" notlarını görünce büyük sevinç yaşadı.

Konya’da bir öğretmen ve bir öğrenci karne heyecanı yaşadı

Eğitim yılına özel hediye

Karne töreninin ardından öğretmen Muhammed Bağ, bu süreci ölümsüzleştirmek istedi. Bağ, yıl boyunca birlikte vakit geçirdiği öğrencisine, ikisinin yer aldığı bir hatıra fotoğrafı hediye etti. İlayda, okulun tek öğrencisi olarak eğitimini başarıyla tamamlarken, bu küçük okulda büyük bir başarı hikayesi yazılmış oldu.

Konya’da bir öğretmen ve bir öğrenci karne heyecanı yaşadı

Konya’da bir öğretmen ve bir öğrenci karne heyecanı yaşadı

Konya’da bir öğretmen ve bir öğrenci karne heyecanı yaşadı

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız