İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, bir dizi temas ve açılış için Kütahya’ya geldi. Vali Musa Işın ile makamında bir araya gelen Çelik, ardından AK Parti teşkilatı ve esnafla buluşarak kentteki çalışmalar hakkında bilgi aldı. Temaslarının ana gündem maddesi ise gençleri tehdit eden bağımlılık türleri oldu.

GENÇLER İÇİN YENİ MERKEZ KURULDU
Çelik, Yeşilay Gençlik Merkezi’nin açılışında bağımlılıkla mücadelenin sadece uyuşturucuyla sınırlı kalmaması gerektiğini belirtti. Özellikle teknoloji bağımlılığının gençler üzerinde yarattığı olumsuz etkilere dikkat çeken Çelik, bu mücadeleyi bir seferberlik ruhuyla yürütmeleri gerektiğini ifade etti. Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, Bakan Yardımcısı’na üstün hizmet madalyası takdim ederken, Çelik açılış sonrası merkezdeki gençlerle sohbet etti.

PEKİ BU DURUM KİMİ NASIL ETKİLER
Bu merkezler, özellikle madde ve teknoloji bağımlılığı riski taşıyan gençler için bir sosyal destek alanı oluşturmayı hedefliyor. Kütahya’daki bu yeni tesis, gençlerin sağlıklı sosyalleşmesine imkan tanıyarak bağımlılık döngüsünü kırmayı amaçlıyor. Bakan Yardımcısı’nın "seferberlik" vurgusu, önümüzdeki dönemde bu tür merkezlerin sayısının artabileceğine ve bağımlılıkla mücadele politikalarının daha geniş bir tabana yayılacağına işaret ediyor. Çelik, ziyaretlerini İl Emniyet Müdürlüğü’ne yaptığı görüşmeyle noktaladı.





