Kütahya Meydan Mahallesi’ndeki Şule Mete Tetik Ortaokulu’nda düzenlenen gençlik şöleni büyük bir üzüntüyle noktalandı. Okul yönetimi tarafından düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve velilere tavuklu pilav ile ayran ikram edildi. Yemekten kısa bir süre sonra çok sayıda kişide mide bulantısı ve kusma şikayetleri baş gösterdi.

Yemek sonrası neler yaşandı
Okul bahçesinde başlayan şenlik, kısa sürede hastane koridorlarına taşındı. Mide bulantısı şikayetiyle fenalaşan 84 öğrenci ve 14 veli, ambulanslarla ve kendi imkanlarıyla Kütahya Şehir Hastanesi’ne gitti. Hastaneye kaldırılan toplam 98 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Bundan sonra ne olacak
Doktorlar, hastaneye başvuran öğrenci ve velilerin sağlık durumlarının iyi olduğunu bildirdi. Olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlatan yetkililer, pilavdan alınan numunelerin analiz sonuçlarını bekliyor. Okullardaki benzer etkinliklerde denetimlerin artırılması beklenirken, zehirlenmeye tam olarak neyin yol açtığı yapılacak incelemelerle netleşecek.


