Havadis | Kütahya | Kütahya'da okul pilavı zehirledi 114 kişi hastanelik oldu

Kütahya'da okul pilavı zehirledi 114 kişi hastanelik oldu

Kütahya'daki bir ortaokul şenliğinde dağıtılan tavuklu pilavı yiyen 114 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvurdu.

Kütahya'daki bir ortaokul şenliğinde dağıtılan tavuklu pilavı yiyen 114 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvurdu.

Kütahya'da okul pilavı zehirledi 114 kişi hastanelik oldu
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Kütahya'da düzenlenen bir gençlik şöleni büyük bir talihsizlikle sonuçlandı. Okulda ikram edilen yemekten sonra çok sayıda öğrenci ve veli mide bulantısı şikayetiyle hastaneye koştu.

Kütahya'da okul pilavı zehirledi 114 kişi hastanelik oldu

Ne yaşandı ve kaç kişi etkilendi

Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda gerçekleştirilen gençlik şöleninde katılımcılara tavuklu pilav ve ayran dağıtıldı. Yemekten kısa süre sonra aralarında öğrencilerin de bulunduğu 114 kişi kusma ve mide bulantısı şikayetiyle Kütahya Şehir Hastanesi'ne başvurdu. Hastaneye kaldırılanların 84'ü öğrenciydi.

Soruşturma ve güncel durum

Sağlık ekipleri acil serviste yoğun bir gece geçirdi. Neyse ki hastaların büyük kısmı tedavilerinin ardından taburcu edildi, şu an sadece 1 kişinin tedavisi devam ediyor. Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri pilavdan numune alarak incelenmek üzere laboratuvara gönderdi. Olayın sebebi analiz sonuçları çıktıktan sonra netleşecek. Pilavın içindeki bir malzemenin bozuk olması durumunda okul yönetimi ve tedarikçi firmayı zor bir süreç bekliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız