Kütahya'da düzenlenen bir gençlik şöleni büyük bir talihsizlikle sonuçlandı. Okulda ikram edilen yemekten sonra çok sayıda öğrenci ve veli mide bulantısı şikayetiyle hastaneye koştu.

Ne yaşandı ve kaç kişi etkilendi
Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda gerçekleştirilen gençlik şöleninde katılımcılara tavuklu pilav ve ayran dağıtıldı. Yemekten kısa süre sonra aralarında öğrencilerin de bulunduğu 114 kişi kusma ve mide bulantısı şikayetiyle Kütahya Şehir Hastanesi'ne başvurdu. Hastaneye kaldırılanların 84'ü öğrenciydi.
Soruşturma ve güncel durum
Sağlık ekipleri acil serviste yoğun bir gece geçirdi. Neyse ki hastaların büyük kısmı tedavilerinin ardından taburcu edildi, şu an sadece 1 kişinin tedavisi devam ediyor. Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri pilavdan numune alarak incelenmek üzere laboratuvara gönderdi. Olayın sebebi analiz sonuçları çıktıktan sonra netleşecek. Pilavın içindeki bir malzemenin bozuk olması durumunda okul yönetimi ve tedarikçi firmayı zor bir süreç bekliyor.