Havadis | Magazin | Balıkesirli öğretmenler sezonu müzikle kapattı

Balıkesirli öğretmenler sezonu müzikle kapattı

Balıkesir'de öğretmenler Müzik Akademisi'nde yılın yorgunluğunu attı. Düzenlenen final etkinliğiyle eğitimciler sahnede bir araya geldi.

Balıkesir'de öğretmenler Müzik Akademisi'nde yılın yorgunluğunu attı. Düzenlenen final etkinliğiyle eğitimciler sahnede bir araya geldi.

Balıkesirli öğretmenler sezonu müzikle kapattı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürlüğü çatısı altında yürütülen Öğretmen Akademileri, Müzik Akademisi ile sezonu renkli bir finalle noktaladı. Yıl boyunca yoğun tempoda çalışan öğretmenler, müziğin birleştirici gücüyle sahnede buluştu.

Sahne ışıkları altında keyifli anlar

"Toplu İfade: Çal ve Söyle Atölyesi" başlığıyla düzenlenen etkinlikte, eğitmenler Evrim Tan, Taylan Sezer ve Anıl Yıldırım sahne aldı. Öğretmenler, eğitmenlerin performanslarına eşlik ederek yeteneklerini sergileme şansı buldu. Bu etkinlik, öğretmenlerin sadece sınıfta değil, sanat sahnesinde de bir arada olabileceğini gösterdi.

Mesleki dayanışmanın müzikle buluşması

Müzik Akademisi, tüm yıl boyunca öğretmenlerin hem kişisel hem de mesleki gelişimine katkı sağladı. Gecenin sonunda eğitmenlere teşekkür belgeleri verilirken, atölyeyi tamamlayan öğretmenler de sertifikalarını aldı. Eğitimin sanatsal boyutuyla harmanlandığı bu gece, yeni dönem çalışmaları için moral depolayan bir buluşmaya dönüştü.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız