Ünlü isim Kerimcan Durmaz, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen uyuşturucu soruşturması kapsamında emniyete götürüldü. Hakkındaki iddialara yanıt veren Durmaz, geçmişte yaşadığı bir deneyimi paylaştı.

Soruşturmanın detayları
Durmaz, 2018 yılında Amerika'da bir kez uyuşturucu kullandığını itiraf etti. Ancak bu tarihten sonra herhangi bir madde kullanmadığını vurguladı. Beykoz'daki evinde uyuşturucu içeren partiler düzenlediği iddialarını ise kesin bir dille yalanladı.

Evindeki buluşmaların içeriği
Evine gelen arkadaşlarıyla sadece sosyal amaçlı bir araya geldiğini belirten Durmaz, uyuşturucu kullanan kişileri çevresinden uzak tuttuğunu söyledi. Sadece bir kez şarkısının çıkışı için lansman partisi verdiğini, gözaltındaki kişilerle de yakın bir arkadaşlığının bulunmadığını ifade etti. Soruşturmanın ilerleyen günlerde nasıl şekilleneceği ise merak konusu.