Futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı’nın öldürülmesine ilişkin davası görülmeye başlandı. Sanıklar Alaattin Kadayıfçıoğlu, Aleyna Kalaycıoğlu ve annesi Zuhal Kalaycıoğlu müebbet hapis istemiyle hakim karşısına çıktı. Duruşma salonunda sanıkların ifadeleri ve acılı ailenin tepkileri dikkat çekti.

Gelir beyanı şaşırttı
Duruşmada kimlik tespiti sırasında Aleyna Kalaycıoğlu aylık gelirinin 300 bin lira olduğunu belirtti. Yorgun olduğu gözlenen Kalaycıoğlu, üniversite mezunu olduğunu ifade etti. Diğer sanık Alaattin Kadayıfçıoğlu ise savunmasında aileden özür dileyerek pişmanlık mesajı verdi.

Aileden sert tepki geldi
Kadayıfçıoğlu’nun "Keşke bana olsaydı" sözleri üzerine anne Ülker Kundakçı "geber" diye bağırdı. Baba Cemil Kundakçı ise sanığa silah çekme süresini hatırlatarak olayın oluş şekline dair çelişkileri sordu. Sanık Kadayıfçıoğlu ise olayların çok hızlı geliştiğini savunarak soruları yanıtlamaya çalıştı. Davanın önümüzdeki süreçte nasıl bir seyir izleyeceği merak ediliyor.