Futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı'nın hayatını kaybettiği cinayete ilişkin davanın ilk duruşması İstanbul'da görüldü. Tutuklu sanıklar Alaattin Kadayıfçıoğlu ve Aleyna Kalaycıoğlu mahkemede olay anına dair kendi versiyonlarını anlattı.

Olay anı ve savunmalar
Tutuklu sanık Alaattin Kadayıfçıoğlu, olay gecesi stüdyo sokağında yaşananları anlatırken silahın bir anda patladığını iddia etti. Kimseye silah doğrultmadığını savunan Kadayıfçıoğlu, olayın şokuyla ne yapacağını bilemediğini belirtti. Sanık, savunması sırasında Kundakçı ailesinden özür dileyerek "Keşke bana olsaydı" ifadesini kullandı. Bu sözler üzerine acılı anne Ülker Kundakçı sanığa "geber" diye tepki gösterdi.

Aleyna Kalaycıoğlu'nun açıklamaları
Duruşmada söz alan Aleyna Kalaycıoğlu, aylık gelirinin 300 bin lira olduğunu açıkladı. İlişkisi hakkındaki detayları paylaşan Kalaycıoğlu, olay gecesi Alaattin Kadayıfçıoğlu'nun ilk kez silah taşıdığını gördüğünü söyledi. Silah patladıktan sonra büyük panik yaşadığını belirten Kalaycıoğlu, Kubilay Kaan Kundakçı'nın öldüğünü eve gidince öğrendiğini öne sürdü. Savunmasını yaparken gözyaşlarını tutamayan Kalaycıoğlu'na, anne Ülker Kundakçı'nın oğluna neden "ayakçı" dediği sorusu yöneltildi. Mahkeme süreci, diğer sanıkların ifadeleri ve tanıkların dinlenmesiyle devam edecek.


