Havadis | Manisa | Genç yetenekler Salihli'de yeşil sahaya çıkıyor

Genç yetenekler Salihli'de yeşil sahaya çıkıyor

Anadolu Yıldızlar Ligi futbol maçları Manisa'nın Salihli ilçesinde başladı. 154 genç sporcu bir üst tura yükselebilmek için kıyasıya mücadele veriyor.

Anadolu Yıldızlar Ligi futbol maçları Manisa'nın Salihli ilçesinde başladı. 154 genç sporcu bir üst tura yükselebilmek için kıyasıya mücadele veriyor.

Genç yetenekler Salihli'de yeşil sahaya çıkıyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Manisa, bu hafta sonu Ege bölgesinin gelecek vadeden genç futbolcularına ev sahipliği yapıyor. Salihli'de düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi maçları, gençlerin yeteneklerini sergilemesi için önemli bir platform sunuyor.

Gençler sahada ter döküyor

Salihli Ramiz Turan Spor Kompleksi'nde başlayan turnuvada 7 farklı ilden takımlar yer alıyor. Afyonkarahisar, Aydın, Eskişehir, İzmir, Manisa, Muğla ve Uşak’tan gelen toplam 154 sporcu, sahadaki hünerlerini gösteriyor. Turnuva kapsamında 56 kız ve 98 erkek futbolcu, takımlarını bir üst tura taşımak adına dört gün boyunca sahada olacak.

Turnuvanın önemi ne

Salihli Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oktay Ayaz, organizasyonun sadece bir maç serisi olmadığını vurguladı. Ayaz, bu tür müsabakaların gençlerin spor disiplini kazanmasını sağladığını ve dostluk bağlarını güçlendirdiğini belirtti. Dereceye giren takımlar, ANALİG’in bir sonraki aşamasında mücadele etme hakkı kazanacak. Eğer genç bir sporcunun kariyer yolculuğunu takip ediyorsan, bu maçlar onların ilk büyük sınavları anlamına geliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız