Manisa, bu hafta sonu Ege bölgesinin gelecek vadeden genç futbolcularına ev sahipliği yapıyor. Salihli'de düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi maçları, gençlerin yeteneklerini sergilemesi için önemli bir platform sunuyor.
Gençler sahada ter döküyor
Salihli Ramiz Turan Spor Kompleksi'nde başlayan turnuvada 7 farklı ilden takımlar yer alıyor. Afyonkarahisar, Aydın, Eskişehir, İzmir, Manisa, Muğla ve Uşak’tan gelen toplam 154 sporcu, sahadaki hünerlerini gösteriyor. Turnuva kapsamında 56 kız ve 98 erkek futbolcu, takımlarını bir üst tura taşımak adına dört gün boyunca sahada olacak.
Turnuvanın önemi ne
Salihli Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oktay Ayaz, organizasyonun sadece bir maç serisi olmadığını vurguladı. Ayaz, bu tür müsabakaların gençlerin spor disiplini kazanmasını sağladığını ve dostluk bağlarını güçlendirdiğini belirtti. Dereceye giren takımlar, ANALİG’in bir sonraki aşamasında mücadele etme hakkı kazanacak. Eğer genç bir sporcunun kariyer yolculuğunu takip ediyorsan, bu maçlar onların ilk büyük sınavları anlamına geliyor.