Havadis | Manisa | İl müdürüne yazılan ilk mektup sınıfı sevindirdi

İl müdürüne yazılan ilk mektup sınıfı sevindirdi

Manisalı 7 yaşındaki Hamza, okuma yazmayı öğrenince İl Müdürü Yunus Öztürk’e mektup yazdı.

Manisalı 7 yaşındaki Hamza, okuma yazmayı öğrenince İl Müdürü Yunus Öztürk’e mektup yazdı.

İl müdürüne yazılan ilk mektup sınıfı sevindirdi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Manisa’da Mehmet Suphi Egemen İlkokulu öğrencisi Hamza Yetkin Yağız, okuma yazma öğrenmenin heyecanını kurum müdürüne mektup yazarak paylaştı. Küçük öğrencinin samimi satırları kurum içinde sıcak bir karşılamayla sonuçlandı.

Mektubun hikayesi nedir

7 yaşındaki Hamza, yeni öğrendiği becerisini kullanarak Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk’e bir mektup gönderdi. Hamza mektubunda, tanımadığı halde müdürü sevdiğini belirtti ve yaklaşan Kurban Bayramı'nı kutladı. Bu naif yaklaşım, müdürlük binasında büyük bir memnuniyetle karşılandı.

Müdürün sürprizi ne oldu

Yunus Öztürk, Hamza’nın mektubuna yazılı bir yanıt gönderdi ve ardından okulda bir etkinlik planladı. Kurum yetkilileri, Hamza’nın sınıfını ziyaret ederek İl Müdürü Öztürk’ün gönderdiği hediyeleri öğrencilere dağıttı. Etkinlik sırasında düzenlenen oyunlarla minik öğrenciler keyifli anlar yaşadı. Bu ziyaret, hem Hamza hem de arkadaşları için unutulmaz bir okul günü haline geldi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız