Manisa’nın Kula ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılı resmen sona erdi. İlçedeki okullarda eğitim gören 5 bin 557 öğrenci, karnelerini alarak uzun bir tatil dönemine başlamanın mutluluğunu yaşadı. Zafer İlkokulu’nda düzenlenen törenle öğrenciler karnelerine kavuştu.
Karne heyecanı paylaşıldı
Kula Kaymakamı Talha Altuntaş, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Bayram Yüksel, İlçe Emniyet Müdürü Secaattin Aktay ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Taşçı törene katıldı. Protokol üyeleri sınıfları tek tek ziyaret ederek öğrencilerin karne heyecanını paylaştı. Kaymakam Altuntaş, başarılı bir eğitim yılını geride bıraktıklarını belirterek öğrencileri, öğretmenleri ve velileri tebrik etti.
Tatili verimli kullanma çağrısı
Kaymakam Altuntaş, öğrencilere tatili sadece dinlenerek değil, kitap okuyarak ve sportif faaliyetlere katılarak değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu. Bu sayede öğrencilerin yeni eğitim yılına daha zinde ve güçlü bir başlangıç yapabileceğini vurguladı. Kula’daki öğrenciler artık yaz boyunca okulun sorumluluğu olmadan sosyal aktivitelerle vakit geçirecek.