Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı geleneğini bu yıl da sürdürerek vatandaşlarla bir araya geldi. Birlik ve beraberliği pekiştirmeyi amaçlayan belediye ekipleri, hazırladıkları aşureleri ilk olarak Soma ve Akhisar halkına ikram etti.
Soma ve Akhisar’daki buluşmalar
Soma’da sivil toplum kuruluşları ve muhtarların katılımıyla gerçekleşen etkinlikte, dualar eşliğinde ikramlar yapıldı. Akhisar’da ise Belediye Başkanı Ekrem Kayserili vatandaşlarla buluşarak paylaşma kültürüne dikkat çekti. Başkan Besim Dutlulu, aşurenin farklı tatların birleşimiyle oluşan bir birlik simgesi olduğunu vurguladı.
Sırada hangi ilçeler var
Belediye yönetimi, Muharrem ayının bereketini tüm Manisa’ya yaymayı hedefliyor. Planlanan takvime göre aşure ikramları önümüzdeki günlerde Turgutlu, Alaşehir, Salihli ve Manisa merkezde vatandaşlarla buluşmaya devam edecek.