Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Dünya Antrenörler Günü’nde sporun mutfağındaki isimlerle bir araya geldi. Şehrin sportif geleceğini dış transferden ziyade, yerli gençlerin potansiyeline yatırım yaparak inşa edeceklerini vurguladı.
Yerli sporculara yatırım sözü
Dutlulu, dışarıdan hazır sporcu getirmenin kısa vadeli bir çözüm olduğunu, kalıcı başarının ise antrenörlerin yetiştirdiği yerli yeteneklerle geleceğini söyledi. Belediyenin halkın kaynaklarını yine halkın çocuklarına harcadığını belirten Başkan, sporun her branşta gelişmesi için amatör antrenörlere tam destek verdi. Profesyonel takımların şehre marka değeri kattığını ancak altyapının ihmal edilemeyeceğini ifade etti.
Yeni tesisler yolda
Şehrin spor altyapısını güçlendirmek adına modern spor salonları ve yüzme havuzları gibi yeni tesislerin müjdesini verdi. Manisa Büyükşehir Belediyespor Kulübü ise mevcut 3 bin olan kursiyer sayısını önümüzdeki üç yıl içinde 10 bine çıkarmayı hedefliyor. Başkan Dutlulu, antrenörlerin daha iyi şartlarda çalışması için gereken adımları atmaya devam edeceklerini belirtti.