Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmak isteyen Manisalılar, Ulupark’ta bir araya geldi. Türk Kızılay Manisa İl Merkezi, geleneksel aşure ikramını gerçekleştirmek için Dilaver Vardarer Kan Alma Birimi önünde stant kurdu.
Kızılay bin kişiye ulaştı
Kızılay gönüllüleri, hazırladıkları bin kişilik aşureyi bölgeden geçen vatandaşlara ikram etti. Etkinlik, okunan duaların ardından başladı. Kızılay İl Başkanı Öner Gürsel, bu tür geleneklerin toplumdaki dayanışma ruhunu güçlendirdiğini vurguladı.
Dayanışma mesajı verildi
Gürsel, Kızılay’ın sadece zor zamanlarda değil, böyle özel günlerde de halkla iç içe olduğunu söyledi. Aşurelerini alan vatandaşlar, yapılan ikramdan duydukları memnuniyeti dile getirerek teşekkür etti. Program, ikramların tamamlanmasıyla sona erdi.