Manisa’nın Alaşehir ilçesinde bulunan Beşeylül İlkokulu’nda karne günü, alışılmışın dışında duygusal anlara sahne oldu. Dört yıllık ilkokul serüvenini tamamlayan 22 öğrenci, yeni bir döneme başlamanın heyecanı ile öğretmenlerinden ayrılmanın burukluğunu bir arada yaşadı.
Veda anları yaşandı
Sınıf öğretmeni Gülnaz Ekici’nin dört yıl boyunca rehberlik ettiği öğrenciler, eğitim hayatlarına başladıkları okul merdivenlerinde son kez bir araya geldi. Öğrenciler, öğretmenleriyle birlikte hatıra fotoğrafı çektirirken hem başarılarını kutladı hem de sınıf öğretmenlerine veda etmenin hüznünü paylaştı. Veliler ise çocuklarının gelişiminde büyük emeği olan öğretmenlerine teşekkürlerini sundu.
Öğretmen ve öğrenciler için yeni dönem
Öğrenciler, dört yıl boyunca dürüstlüğü ve sevgiyi öğrendikleri öğretmenlerinden ayrılmanın kendilerini zorladığını belirtti. Öğretmen Gülnaz Ekici ise öğrencilerinin gelişiminden gurur duyduğunu ifade ederek, hepsine eğitim hayatlarında başarılar diledi. Şimdi bu küçük grup için ortaokul dönemi başlıyor; öğretmenleri içinse yeni bir sınıfın hazırlığı kapıda.