Havadis | Manisa | Manisa’da modifiyeli motosiklet süren sürücüye 156 bin lira ceza kesildi

Manisa’da modifiyeli motosiklet süren sürücüye 156 bin lira ceza kesildi

Salihli polisi, katlanır plaka ve abartı egzoz kullanan bir motosiklet sürücüsüne rekor ceza kesti.

Salihli polisi, katlanır plaka ve abartı egzoz kullanan bir motosiklet sürücüsüne rekor ceza kesti.

Manisa’da modifiyeli motosiklet süren sürücüye 156 bin lira ceza kesildi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Manisa'nın Salihli ilçesinde polis ekipleri, trafik düzenini bozan sürücülere göz açtırmıyor. Son denetimlerde şüphe üzerine durdurulan bir motosikletteki teknik değişiklikler, sürücüsüne ağır bir maliyet çıkardı.

Denetim nasıl yapıldı

Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, şüpheli gördükleri bir motosikleti kenara çekti. Yapılan detaylı incelemede, motosikletin plakasının özel bir düzenekle katlanarak gizlenebildiği ortaya çıktı. Ayrıca araçta yüksek ses çıkaran abartı egzoz olduğu tespit edildi.

Cezanın sürücüye etkisi

Polis ekipleri, hem plaka düzeneği hem de çevreye rahatsızlık veren egzoz kullanımı nedeniyle sürücüye toplam 156 bin lira ceza kesti. Motosiklet ise trafikten men edilerek otoparka çekildi. İki ay boyunca trafiğe çıkamayacak olan sürücü, sadece maddi kayba uğramakla kalmadı, aracından da mahrum kaldı. Ekipler, benzer modifikasyonlara sahip diğer araçlar için de denetimlerin devam edeceği uyarısında bulundu.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız